Új árverést indítok Oldal továbbajánlása

Ügyfélszolgálat

Összeállítottunk neked egy kis segítséget, amely megkönnyíti számodra a rendszer használatát.

Reméljük, minden kérdésedre megtalálod itt a választ, ha mégsem, bátran lépj kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal az oldal alján található kapcsolatfelvételi blokk segítségével, készséggel segítünk neked!

 

Általános információk

Melyek a rendszer használatának a feltételei?

A bid4smile weboldalt kizárólag 18 évet betöltött személyek használhatják.

Fenntartjuk a jogot arra, hogy az Általános Felhasználási Feltételeket és Működési Szabályokat szükség esetén megváltoztassuk. Bármilyen változtatás esetében az új Általános Felhasználási Feltételek és Működési Szabályok megtekinthetőek az alábbi oldalon: jotekonysagiarveresek.hu/altalános-felhasznalasi-feltetelek-es-mukodesi-szabalyok.

Amennyiben az Általános Felhasználási Feltételek és Működési Szabályok megváltoztatása után továbbra is használod a weboldalt, azzal automatikusan tudomásul veszed és elfogadod az új az Általános Felhasználási Feltételeket és Működési Szabályokat. Az weboldalra felnőtteknek szóló pornográf, erőszakos, illegális, valamint szerzői hozzájárulás nélkül jogvédett tartalmak feltöltése tilos. Az Általános Felhasználási Feltételek és Működési Szabályok megsértése esetén a szabálysértő profilja felfüggesztésre kerül.

Nem kaptam meg a felhasználó aktiváló e-mail-emet

1. Ellenőrizd le, hogy nem a levélszemétben landolt-e az aktiváló e-mailünk, vagy hogy nincs-e esetleg betelve a postafiókod. Ha nem ez a probléma, akkor

2. Ellenőrizd, hogy biztosan nem gépelted-e el az e-mail címedet. Ehhez egyszerűen csak próbáld meg újra a regisztrációt.

3. Ha ennek ellenére sem érkezik meg az aktiváló e-mail, akkor írj nekünk az Ügyfélszolgálatunkra, és elküldjük neked újra az aktiváló linket.

Hogyan kezeli a weboldal személyes adataimat?

A rendszerbe regisztrált felhasználók anonimek maradnak és az általuk megadott személyes adataikat bizalmasan kezeljük. A felhasználók által megadott személyes és kapcsolati adataikat (e-mail cím, telefonszám vagy egyéb kapcsolati adatokat) kizárólag sikeresen lezárult és a Vevő által kifizetett ügyletek esetében, az ügyletben résztvevő Felajánlónak és Vevőnek kölcsönösen, e-mail-ben, az általuk megadott címre kiküldve adjuk ki a megrendelés teljesítéséhez.

Kié a felelősség a rendszer használata közben felmerült visszaélések esetében?

A rendszer üzemeltetése a Felajánló által adott valótlan információkért vagy a Vevők megtévesztésért nem felel, azonban minden visszaélés az adott felhasználó rendszerből való kitiltását vonja maga után. A Vevő által a megnyert árverés leütési árának meg nem fizetéséért a rendszer üzemeltetője nem felel.

Van-e külön fizetendő költsége a rendszer használatának?

Nincs. A befizetett összegek 20%-a szolgál a bid4smile weboldal üzemeltetési és működési költségeinek fedezésére – banki tranzakciós díjak, üzemeléshez kapcsolódó adók és ÁFA, a weboldal működtetéséhez és üzemeltetéséhez, valamint adminisztrációjához kapcsolódó költségek. A fennmaradó 80%-ról az Felajánlók és a Vevők fele-fele arányban rendelkeznek. Mind az Felajánló, mind a Vevő legfeljebb 2-2 adománygyűjtő szervezetet jelölhet meg, és köztük a befolyó bevételt tetszőleges arányban megoszthatják.

Hogyan jutnak el az adományok az egyes szervezetekhez?

Az adományok kifizetése csak abban az esetben valósul meg a szervezetek részére, ha Vevő a felajánlás árát kifizette és nem alakult ki vitás helyzet a Felajánló hibás teljesítése miatti. Az adomány összegét kizárólag a Vevők által befizetett és vissza nem igényelt összegek képezik.

A Vevő által kifizetett összeg a befizetés beérkezésétől számított 16 napig „zárolásra” kerül – az esetleges vitás ügyek rendezése miatt -, csak ez után adódik hozzá az adományok összegéhez. Az adománygyűjtő szervezetek a számukra érkezett felajánlások összegét havonta egy alkalommal banki átutalásos úton kapják meg.

 

Vevőknek

Hogyan licitálhatok egy termékre?

Ahhoz, hogy részt vehess egy árverésben, be kell jelentkezned.

Ezután csak annyi a dolgod, hogy megteszed az ajánlatodat a kiválasztott felajánlásra, és megerősíted az ajánlattételi szándékodat a megfelelő gombra kattintva.

Hogyan kérdezhetek a Felajánlótól és hogyan kapok választ?

Miután bejelentkeztél lehetőséged van az adott felajánlás adatlapján írni a publikus üzenőfalra. Erről értesítést kap a Felajánló, és válaszolni fog neked. A válaszát a felajánlás adatlapján az üzenőfalon megtekintheted

Honnan tudom, hogy kié a legjobb ajánlat?

A felajánlások részletes adatlapján mindig annak a felhasználónak a neve látszik, akié a pillanatnyi legmagasabb árajánlat az adott felajánlásra vonatkozóan.

Honnan tudom, ha nem az enyém már a legmagasabb árajánlat?

A rendszer automatikus e-mail üzenetet küld az aktuális árajánlat alatt lévő legközelebbi ajánlattevőnek, így értesülsz róla, ha felüllicitáltak, és eldöntheted, hogy megemeled-e az ajánlatodat vagy sem.

Mit tegyek, ha véletlenül rossz termékre licitáltam vagy elírtam az ajánlatom összegét?

Ha ilyen történik, vedd fel velünk a kapcsolatot az Ügyfélszolgálaton és orvosoljuk a problémát

Felfüggesztettek egy árverést, amiben részt vettem

Felfüggeszteni egy árverést az rendszer üzemeltető adminisztrátorainak van, amennyiben úgy találják, hogy az adott árverésre bocsátott felajánlás valamilyen módon sérti az Általános Felhasználási Feltételeket és Működési Szabályokat.

Ha ilyen történik, arról értesítést küldünk neked, ha a felfüggesztéskor a Te ajánlatod volt a legmagasabb.

Ilyenkor a Felajánló ha elvégezte a szükséges módosításokat, újra elindíthatja az árverést, de ilyenkor az előzmények elvesznek, tehát újra ajánlatot kell tenned, ha a módosítások után is még érdekes számodra a felajánlás.

Töröltek egy árverést, amiben részt vettem

A Felajánló bármikor dönthet úgy, hogy törli a felajánlására futó árverést, illetve ilyen jogosultsága a rendszer üzemeltető adminisztrátorainak van, amennyiben úgy találják, hogy az adott árverésre bocsátott felajánlás valamilyen módon sérti az Általános Felhasználási Feltételeket és Működési Szabályokat.

Ha ilyen történik, arról értesítést küldünk neked, ha a törléskor a Te ajánlatod volt a legmagasabb, azonban törléskor a termék nem lesz a Tiéd.

Mi a teendőm, ha az árverés lezárultakor az enyém volt a legmagasabb árajánlat?

Ilyenkor kapsz a nyereményedről egy értesítő e-mailt.

Ezután 5 napod van arra, hogy megerősítsd a vételi szándékodat a weboldalon keresztül, és egyúttal ki kell választanod azt a legfeljebb 2 adomány gyűjtő szervezetet, aki számára a rád eső adományalapot szeretnéd küldeni, illetve a megtnyerési időpontot követően összesen 14 napod van arra, hogy kifizesd a teljes vételárat. Ha bármelyik határidőt elmulasztod, azt úgy vesszük, hogy elálltál a vételi szándékodtól.

Hogyan kapom meg a kifizetett terméket?

Amikor bekönyveltük a befizetésedet, elküldjük neked e-mailben a Felajánló kapcsolat felvételi adatait, illetve a Te kapcsolat felvételi adataidat is a Felajánlónak.

Ezután kettőtökre van bízva, hogy felvegyétek a kapcsolatot egymással és leegyeztessétek a termék logisztikájával kapcsolatos teendőket. Ennek a felmerülő költségét nektek egymás között leegyeztetnetek és rendeznetek, azonban a bevett gyakorlat az, hogy a szállítást a Vevő intézi.

Mi a teendőm, ha nem kapom meg a kifizetett felajánlást vagy nem azt kapom, amit a Felajánló meghirdetett?

Ilyenkor elsősorban egymás között kérjük, hogy rendezzétek a félreértést. Amennyiben ez nem sikerül a befizetésed beérkezését követő 14 napon belül fordulhatsz az Ügyfélszolgálatunkhoz, és megpróbálunk neked segíteni. Legvégső esetben visszautaljuk neked a befizetett összeg 95%-át. A maradék 5% a tranzakciós és adminisztrációs költségek fedezésére szolgál. Ez esetben az adomány értelem szerűen nem jut el a szervezetekhez

 

Felajánlóknak

Hogyan indíthatok árverést?

Ahhoz, hogy elindíthass egy árverést, be kell, hogy jelentkezz.

Mielőtt elindítod az árverést, meg kell jelölnöd azt a legfeljebb 2 szervezetet, akik számára a felajánlásod árát el szeretnéd juttatni. A feltöltött és elindított árverések azonnal elérhetővé válnak a látogatók számára. Alapértelmezetten minden árverés 1 Forintról indul és 14 napig tart.

Vállalati és közismert személyek felajánlásai esetén lehetnek ettől eltérő induló árral rendelkező és eltérő időszakig tartó árverések is. Ha Te valamely, az előbb megnevezett két csoport valamelyikeként szeretnél felajánlást feltenni az oldalra, kérünk, vedd fel velünk az Ügyfélszolgálaton keresztül a kapcsolatot.

Hogyan tehetek fel Fix áras felajánlást?

Vállalati és közismert személyek felajánlásai esetén van arra lehetőség, hogy a felajánlás ne árverés útján, hanem előre meghatározott Fix áron legyen megvásárolható. Ha Te valamely, az előbb megnevezett két csoport valamelyikeként szeretnél felajánlást feltenni az oldalra, kérünk, vedd fel velünk az Ügyfélszolgálaton keresztül a kapcsolatot.

Ha több darabot szeretnék azonos felajánlásból feltenni a weboldalra, akkor mi a teendőm?

Ha azt szeretnéd, hogy a felajánlásaid külön-külön kerüljenek megvásárlásra, akkor egyenként indíts el mindegyikre egy-egy árverést. Ha az összeset egy árverésben indítod el, akkor a nyertes ár az összes felajánlásra együttesen vonatkozik majd.

Milyen adatokat érdemes feltöltenem a felajánlásomhoz?

A felajánlásod leírása vagy bemutatása mindenképp hasznos, illetve ha lefotózod és feltöltöd a képeket is, az már nagy segítség a Vevőknek.

Ezen kívül javasolt a leírásban azt is feltüntetni, hogy a majdani Vevő, ha van rá lehetőség, hol tudja esetleg személyesen átvenni a megvásárolt felajánlást.

 

Hogyan kommunikálhatok a potenciális Vevőkkel?

A Vevőknek lehetőségük van az adott termék adatlapján írni a publikus üzenőfalra. Erről Te értesítést kapsz, és válaszolhatsz az termék üzenőfalán keresztül a Vevőnek.

Honnan tudom, hogy érkezett-e ajánlat és hogy kié a legjobb ajánlat?

Ha ajánlatot tesznek az általad indított árverésen, arról minden esetben értesítő e-mailt küldünk Neked. A termékek előlapján mindig annak a felhasználónak a neve látszik, akié a pillanatnyi legmagasabb árajánlat az adott felajánlásra vonatkozóan.

Felfüggesztettek egy árverést, amit elindítottam

Felfüggeszteni egy árverést az rendszer üzemeltető adminisztrátorainak van, amennyiben úgy találjuk, hogy az adott árverésre bocsátott felajánlás valamilyen módos sérti az Általános Felhasználási Feltételeket és Működési Szabályokat. Ilyenkor indoklást is küldünk neked e-mailben, amelyben megírjuk, miért került az árverés felfüggesztésre.

Ilyenkor az a teendőd, hogy megcsinálod az általunk kért esetleges módosításokat, ha van rá mód, és újra elindíthatod az árverést, de dönthetsz úgy is, hogy kitörlöd azt.

Ha újra elindítod, az előzmények elvesznek, tehát újra ajánlatot kell a Vevőknek tenniük, ha a módosítások után is még érdekes számukra a felajánlásod.

Törölni szeretnék egy árverést, amit elindítottam

A Felajánló bármikor dönthet úgy, amíg nem zárul le egy árverás, azaz valaki nem nyeri meg, hogy törli a felajánlására futó árverését.

Töröltek egy árverést, amit indítottam

Ilyen jogosultsága a rendszer üzemeltető adminisztrátorainak van, amennyiben úgy találjuk, hogy az adott árverésre bocsátott felajánlás valamilyen módon sérti az Általános Felhasználási Feltételeket és Működési Szabályokat, és a módosítás a felfüggesztéssel járó módosítási kérések ellenére sem történik meg.

Mi a teendőm, ha az árverés lezárultakor nem érkezett árajánlat?

Ilyenkor erről értesítő e-mail kapsz, és bármikor dönthetsz úgy, hogy az árverést újra elindítod, vagy esetleg kitörlöd.

Véletlenül kitöröltem egy árverést, amit nem akartam

Ebben az esetben jelezd nekünk az Ügyfélszolgálaton és az árverésedet újra elindítjuk.

Mi a teendőm, ha a megnyerték egy felajánlásomat?

Ilyenkor kapsz erről egy értesítő e-mailt és a Vevő is. Ezután nincs teendőd mindaddig, amíg meg nem kapod tőlünk a következő értesítést, miszerint a Vevő kifizette a felajánlás árát. Ekkor megkapjátok egymás kapcsolatfelvételi adatait.

Mi a teendőm, ha a Vevő nem erősítette meg a megnyert felajánlásra vonatkozóan a vételi szándékat, vagy nem fizette ki az árát?

Ilyenkor kapsz erről egy értesítő e-mailt és a Vevő is.

A Vevőnek a megnyerés dátumától 5 napja van arra, hogy megerősítse a vételi szándékát a weboldalon keresztül, és egyúttal ki kell választania azt a legfeljebb 2 adomány gyűjtő szervezetet, aki számára a rá eső adományalapot szeretné küldeni, illetve a megnyerés dátumától számított, 14 napja marad arra, hogy kifizesse a megvásárolt terméket. Ha bármelyik határidőt a Vevő elmulasztja, azt úgy vesszük, hogy elállt a vételi szándékodtól. Ilyenkor erről értesítést küldünk neked és az árverést újra elindíthatod.

Hogyan juttatom el a kifizetett felajánlásomat a Vevőnek?

Amikor bekönyveltük a Vevő befizetését, elküldjük neked e-mailben a Vevő kapcsolat felvételi adatait, illetve a Te kapcsolat felvételi adataidat is a Vevőnek.

Ezután kettőtökre van bízva, hogy felvegyétek a kapcsolatot egymással és leegyeztessétek a termék logisztikájával kapcsolatos teendőket. Ennek a felmerülő költségét nektek egymás között leegyeztetnetek és rendeznetek, de a bevett gyakorlat az, hogy a szállítást a Vevő intézi.

Mi a teendőm, ha a Vevőm vitatja hogy az általa kifizetett felajánlás nem az, vagy nem olyan, amilyennek meghirdettem?

Kérünk Benneteket, hogy az egymás között teljesítési nézeteltéréseket egymás között próbáljátok meg elrendezni. A Vevők a termék árának a beérkezésétől számított legfeljebb 14 napig fordulhatnak az Ügyfélszolgálatunkhoz, azután az egymás közti vitás ügyek rendezésében sajnos nem áll módunkban semmilyen módon segíteni. A fizetés megérkezésétől számított 14 napon belül jelzett, indokolt esetekben visszautaljuk a Vevőnek a befizetett összeg 95%-át. A maradék 5% a tranzakciós és adminisztrációs költségek fedezésére szolgál.

 

 
 

Nem találsz választ a kérdésedre? Írj nekünk!